big girls don't cry

2010-12-08 / 19:22:16


stockholms bild från last year.
Hejsvejs.
Har grävt ner mig i böckerna nu i snart 2 timmar och jag börjar faktiskt komma en lång bit på vägen. Bara ett arbete kvar så är jag färdig med äö'n! Känns hur jäkla skönt som helst. Nu har jag bara ett matteprov & ett geografiprov att se fram imot. 
Annars? Eftermiddagen har spenderats med min sjukt fina jennie och vi har gjort americanska bananpannkakor & spelat fifa 06. Det låter gånger så mycket äckligare än vad det var. Rättare sagt så var det skit gott, haha! 
Men nu ska jag stoppa näsan i engelskapapper, svenskaböcker och geografiböcker en stund till. Hoppas på att kunna få sätta mig och klirra lite på gitarren en stund sen. Känner hur det kliar i fingrarna.. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0