down with the sickness

2010-12-17 / 15:34:15
weheartit.com
أحبك ♥
Någon mer än jag som hatar att vakna upp efter att man sovit hur skönt som helst & bara drömt svart, och sedan inse att man försovit sig? Idag var just en sådan dag. Öppnade ögonlocken ungefär 15-20 minuter innan skolan började. Så jag fick kuta in till min mor och skrika åt henne att hon skulle skjutsa mig till skolan. Inte lätt när att få kontakt med henne när hon sover med öronproppar. Skolan har förövrigt rullat på mycket bra med mys, julmust och clementiner. Och sedan tre lektioner och en halvtimmes håla på det. Annars? Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa på mitt rum.

some of them want to get used by you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0