I have a heart, I swear I do But just not, baby, when it comes to you

2010-12-12 / 11:17:14
Godmorgon. Det är helt sinnessjukt hur jäkla trött man kan vara. Jag är sugen på att lägga mig i sängen igen och bara somna om. Men har konfirmation idag så får försöka pigga upp mig med musik. Nattfotbollen blev väl inte som planerat igår. Eller, det blev faktiskt inget med det över huvudtaget. Min mamma har sina små problem ibland. Så får gå nästa gång. nästa år.. Men annars var kvällen hur fin som helst. Först bandy, frös förövrigt arslet av mig, och sedan hem till k för film. 
Dagen kommer spenderas framför brasan med plugg, te och mys med mamma som har tandvärk. Stackare.. haha ♥ kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0