I saw your father in the hall, his ghost is living in the walls

2010-12-15 / 21:54:20
Det är helt otroligt hur omänskligt sexig Johnny Depp är. Jag dog faktiskt i några minuter, på riktigt. Bara kolla på honom. Pappa får snart komma med handdukar, för jag dreglar sönder. Inte bara för att han är sjukt jävla fantastiskt snygg i pirates of the caribbean, utan hur snygg är han inte i alice i underlandet? Jag är nog en av få som tycker det. Men herregud säger jag bara. Gift dej med mig?
Sitter just nu och drar plektrummet över strängarna, tänker och dricker vatten. Kvällen har spenderats med jennie, musik & promenad. Helt otroligt bra. Nu ska jag göra några situps, armhävningar och benböj, sedan hoppar jag in i duschen. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0