It's been months and for some reason I just, can't get over us.

2010-12-21 / 12:32:46
Jag vet att det är många weheartit.com bilder. Men kärlek till den hemsidan alltså! ♥
Känner mig just nu lite lyckligare än vad jag gjort någonsin dem här två dagarna. Moster kom precis och lämnade ett paket innehållande - nyponsoppa. Åh, kärlek till henne! Har inte ätit någonting sens söndags så mår illa hela tiden, magen värker och halsen blir bara större & större. Schysst planering någon har gjort så att jag blir sjuk samma vecka som julafton. Men ska försöka att inte gnälla. Jag slipper ju i allafall skolan. Men jag saknar min klass, något otroligt. Emma kommer förbi med mitt betygspapper sen i eftermiddag. Hoppas att det gått bra, annars vet jag någon som kommer vara deprimerad. Nu ska jag springa och hämta några sugrör så att jag kan dricka upp min middag. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0