it's just the fact, that my pure love has turned to hate when it comes to you

2010-12-28 / 12:47:42

Åhhh! Jag vill ha nununununu!
Helt sjukt bra att bli väckt av en arg mamma vid klockan halv elva på morgonen. Ne, jag får fan aldrig sova ut. Funderar på att gå i ide och vakna i mitten av april någon gång. Hur underbart vore in det?
Bara på tal om annat i några sekunder. Nyrakade ben måste vara något av det härligaste som finns, visst? Och sedan insmörjda i babyolja så att dem blir hur lena som helst. Jag dog där en stund. Bara för informations skull.
Nu ska jag börja fixa mig, testa min nya primer och hoppas på att det funkar och seda ta mitt pick & pack och dra upp till jennie för en dag innehållande two and a half men säsong ett. SJUKT JÄVLA BRA! kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0