jag trodde kärlek som din var lätt att fånga nu

2010-12-30 / 15:11:12
Jag har noll blogginsperation det är därför samma gamla bilder åker upp på skärmen, samma gamla ord och samma gamla människa syns. Har inte haft framme kameran på flera månader känns det som. Den skulle verkligen behöva dammas av, men jag har inget sug över huvudtaget till någonting. Ska ägna dagen åt filmer i högar, löprunda och sedan duscha. Har haft en helt underbart bra kväll/natt tillsammans med brudarna. Redbull i massor, musik och tårar som skulle kunna fylla hinkar. Behövdes verkligen en sån kväll. Älskar er, ni är mitt ljus i livet. Ni har gjort mig till den jag är idag. Utan er vore jag inte samma person. ♥
Vaknade föresten inatt av att jag var helt ensam på övervåningen och jag höll seriöst på att börja tjuta. Jag är nog den töntigaste människan som finns när det gäller mörker och ensamhet. Plus att emmas köttstycke till hundjävel snarkade bredvid så han skrämde ju skiten ur mig. Benen skakade när jag skulle gå ner för trappan och in i rummet där dem andra sov. Måste fan bli av med min töntighet.
Nu ska jag ta och äta och sedan läsa lite. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0