och att ge sitt själv en chans

2010-12-09 / 19:26:11

weheartit
Någon mer än jag som är riktigt jävla sugen på sommaren för tillfället?
Är sjukt trött, min mage värker, jag fryser och jag har åtta sidors läsande att se fram imot till mitt prov imorgon. Inte mycket, men när man bara fattar hälften så är det inte kul att bläddra i boken. Men jag håller tummarna, önskar på mitt liv, att det går bra imorgon. För fick reda på nyheter som gjorde mig överlyckligt glad förut, men som jag inte får berätta något om. Men allt hänger på mig. Fanfanfan, vad jag hatar sånt.
Har precis sovit i cirkus 2 h och det känns inte helt skönt att vakna upp av en mamma som hotar med att hälla is innanför tröjan om jag inte sätter mig och pluggar. Men nu ska jag fortsätta, jag ska fan få högre än G! Mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0