I was not really sure enough

2010-12-19 / 15:12:02
weheartit.com
Att vakna upp på en luftmadrass frysandes är nog inte något jag vill göra en gång till. Hatar att frysa. Jag gör det jämt. Hemma, ute, under täcket, framför brasan och under mysiga filtar. Överallt. Men har i allafall haft en mysig natt at jennies place. Film, skräckfilm och massa mys. Helt underbart bra. Annars? Jag sitter just nu med gitarren i famnen och drar lite över strängarna samtidigt som tankarna snurrar hejvilt i skallen. Jag måste verkligen åka till affären och skaffa ett nytt försvarets. Har slaravat bort 7 stycken på två månader tror jag. Inte ok. 
Nu - ringa mormor och fråga ifall hon kan klippa mina toppar i veckan och sedan mys med la familia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0