du kan få mig hur lätt som helst

2010-12-02 / 15:58:52


eftersom jag är i desperat behov av sommaren så kommer ännu en pic från the summer of 10'
Alltid samma sak. Jag kommer hem, fryser, rusar runt som en idiot i huset efter filtar & sedan stänger på datorn. Den är som en drog. Helt b beroendeframkallande och jag kan verkligen inte lägga ifrån mig den. Ibland undrar jag vart alla timmarna tar vägen. 
Dagen har rullat på mycket fint med slöjd, äö & matte. Det sista kunde jag mer än gärna skippat. Nu ska jag ta fram hinken och göra mamma glad genom att städa av huset lite! Hoppas på en shopping trip i kalmar till helgen, tror att det kan vara avgörande om jag städar! Ikväll vet jag inte vad som händer. Drar nog på mig joggingskorna även att termometern visar 10- ute. Hoppas att sommaren kommer snart, väldigt snart. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0