sometimes love comes around

2010-12-25 / 15:35:13
nyår last year
Hemma i hultsfred igen! Har ätit julbord x2, öppnat massa julklappar, odlat russinhänder i jacuzzin och sedan sjungit lite extra för systrarna i bilen på vägen hem. Det är inte varje år som man öppnar julklappar som innehåller blöjor & krya på dej kort. Men det har i allafall varit fantastiskt bra! Fick en massa fint så som pengar, plattång, oscar linnros & daniel adams-rays album, presentkort, kläder, film, grejer till kameran och marilyn mansons självbiografi. Nu ska jag sätta mig och bara ta det lugnt och sedan tänker jag spendera kvällen tillsammans med ida & jennie då vi ska dejta harry potter hoppas jag på. Ska försöka dra med mig jennie hem med så att vi kan se the ring 2 inatt. Helt sjukt bra!
Men först - en lång dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0