well i don't know anything at all and we mean nothing, history, well thank god

2010-12-31 / 13:47:55

bild från förra vintern. ♥
allt med nyår känns så jävla meningslöst. helt överskattat åt helvete alltihopa. funderar på att bara sitta hemma och titta på film & sedan gå ut med några senare ikväll. & inviga mitt nyår på metro på onsdag om det blir att jag pallrar mig dit med brudarna. det hade varit sjuk jävla bra.
Har spenderat min morgon tillsammans med pappa & alice i underlandet, en lång dusch och en riktig jävla tankegång. Haha, han är allt för söt ibland min far. Annars? Nyår ser ut att cepa sönder, jag har inget att ta på mig och jag vetifan vart jag ska va. Åh, blir så jävla förbannad. Nu ska jag iallafall gå ut och hjälpa pappa och sedan får jag se vart kvällen slutar som sagt. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0