you said it's too late to apologize

2010-12-01 / 16:00:53
weheartit.com
Efter att ha varit hemma i cirka 30 minuter börjar fötterna äntligen tina upp. Termometern visar -14 grader ute och den jävlen som önskade snö & kallt kommer det inte sluta lyckligt med. Fick gå tre kilometer i enbart långbyxor, linne, t-shirt och jacka. Och en halsduk full med snö på det. Det var inte många delar i kroppen som jag hade någon känsel i. Kommer spendera hela min dag inomhus med boken, framför brasan och med te. Helt jäkla toppen. Och sedan träning ikväll på det! Fantastiskt bra. Nu ska jag ta tag i mitt liv och bläddra igenom pappersarket och trycka ner mig i tonvis med filtar. kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0