you turned my whole world around

2010-12-14 / 17:59:00
weheartit.com
And all of my friends who think that I'm blessed, They don't know my head is a mess.
No, they don't know who I really am, and they don't know what I've been through, like you do

Tisdag. Låter helt okej i mina öron faktiskt. Exakt en vecka kvar tills jag kan inleda tre
veckors jullov med sovmorgon varenda dag. Hur fint låter inte det? Annars? Dagen har 
spenderats i skolan tillsammans med min störda klass, fått veta slutbetyg i matte & fysik
och sedan inne i en simhall. Nu tänkte jag ta och plocka iordning på mitt rum och sedan ta på mig
joggingskorna och ut på en löprunda. Måste komma igång nu till thailand.. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0