jag behöver endast de som har bränts fast

2011-04-02 / 11:37:43

Gamla arkivbilder är det enda som rullar upp på dataskärmen. Fotoinsperationen har blåst bort med vinden, skrivinsperationen likaså. Hoppas den kommer tillbaka snart, annars vet jag inte vad jag gör. Är sugen på att skaffa ny blogg igen för tusende gången. Har börjat med en design på devote. Men får se om jag fortsätter. 
Annars? Har spenderat morgonen med filmmys, äggröra och lång sovmorgon. Livet rullar på finfint. Bara lite allmänt tråkigt och samma sak varje dag. Vill ha variation. Nya grejer hela tiden. Vill vara utomlands. Vill flytta hemifrån, in i en mysig lägenhet i stockholms mittpunkt och veta att utanför dörren så har jag alltid något att göra. 
Nu ska jag ta tag i lite mer plugg och sedan dra på mig joggingskorna för lång springrunda. Känns att de behövs, så jag tvingar mig själv ut. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0