saknar livet som vi hade men nu börjar jag förstå

2011-03-29 / 20:25:58
Sitter för stunden och har magvärk, smsar med henke om hur gott det vore med marborou och tar det allmänt lugnt. Tankarna kretsar runt en låt som jag spelat in via mobilen som jag funderar på att lägga upp på youtube. Men beslutsångesten tar över som vanligt. Antingen så lägger jag upp den nu, eller så väntar jag tills jag spelat in med video grej. Inte en aning. Vet i allafall att jag ska hoppa in i duschen nu och sedan kolla på dum & dummare.

Kommentarer
Postat av: Fancy

Sv: Tack! Jag har ganska självlockigt och ojämt hår så jag brukar dra ut lockarna lite med plattången och sedan "locka det" lite i vågor. Jag har väldigt torrt och volymigt hår så jag har inga speciella hårprodukter men lite repairolja i topparna och ibland ett lager proffs hårspray över hela håret så vågorna ska hålla sig :)

2011-03-30 @ 07:19:38
URL: http://imfancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0